Navigatie

VEEL GESTELDE VRAGEN

Je bestelling wordt altijd ingepakt.
Is het een cadeau voor iemand anders en wil je er een berichtje bij meldt dit dan bij het bestelproces bij opmerkingen. 

Een product is uitverkocht: kan ik het toch bestellen?
Indien een product is uitverkocht en je wilt het toch graag bestellen, stuur dan een mailtje naar info@fitfit.nl en wij laten je zo spoedig mogelijk weten wat de mogelijkheden zijn. Producten in de SALE komen niet terug in het assortiment deze kunnen dan ook niet nabesteld worden.

Hoe kan ik een kortingscode gebruiken?
Als je een aanbieding hebt gekregen, dan kun je je kortingscode invullen bij stap 1 van het bestelproces of klik op het winkelmandje. De korting wordt dan automatisch afgetrokken van je totale bestelling.

Is mijn privacy gegarandeerd?
Fit-Fit respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die je ons verschaft, vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken je gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Fit-Fit zal je persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van de bestelling. Fit-Fit en door ons ingeschakelde derden zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van jouw gegevens te respecteren.

Bezorgen jullie ook in het buitenland?
Nee, wij leveren nog niet standaard naar het buitenland. Maar mocht u toch een bestelling willen bestellen vanuit het buitenland of laten bezorgen in het buitenland, neem dan contact met ons op en proberen we dit voor u te regelen (info@fit-fit.nl).

Ik heb een klacht: wat moet ik doen?
Als je een klacht hebt over een product, je bestelling, de levering of iets anders, neem dan contact met ons op via info@fit-fit.nl. Wij sturen je een ontvangstbevestiging van je klacht en zullen e.e.a. zo spoedig mogelijk proberen op te lossen.
Geschillen, voortvloeiend uit een overeenkomst tussen Fit-Fit en koper, welke niet in onderling overleg kunnen worden opgelost, kunnen door de koper voorgelegd worden aan ODR: de online geschilbeslechting

Mijn vraag staat er niet bij, wat moet ik doen?
Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via info@fitfit.nl. of bel tijdens winkelopeningstijden 06-10896068.

 

© 2018 Fit-Fit | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel